kullanıcının yaşadığı deneyim en iyi fikir verendir…

2. gün

sabah uyanıp cihazımı taktım. sesler sanki arttı…

Eşim arkamdan “seni seviyorum” dedi. Anladım. Kapıda öyle yolcu etti işe. 🙂

işe giderken arabaların sesleri daha fazla gelmeye başladı.

biri arabaya binerken kapının kapanma sesi arkamda çok geride olsa bile duyuyordum.

şu an sürekli ses geliyor işteyken.

Saat 4 civarında işyerinde duyduğum ciyaklamalı gibi sesler azaldı. Belki alıştı kulağım.

Saat akşam 8 civarı…

şimdi bir ses duyuyordum…
“ne bu ses” dedim eşime
dışardan geliyormuş karga sesiymiş
halbuki cam kapalı

Eşimin annesi aradı. Eşim cep telefonunda konuşurken karşı taraftan gelen konuşma seslerini duyuyordum…

Saat 9…

Öyle bir geçer zaman ki dizisini eşimle izliyorum. Soner ile Aylin’in konuşma sahnelerinde konsantre olunca peş peşe anlayabildim.

Dijital cihazlarda bu kadar anlama oranı olduğunu hatırlamıyorum hiç…Tek tüktü.

Yorum bırakın