kullanıcının yaşadığı deneyim en iyi fikir verendir…

3. Gün

Sabah uyandım. Taktım.

Konuşmaya benzeyen sesler duydum.

Eşime sordum “bir şey duyuyor musun?” “hayır” dedi…

Dışarda mahalle pazarı kuruluyordu. pazarcılar çalışıyordu.

Acaba onların bağırışmalarını duymuş olabilir miyim?

Meğer üst kattaki iki küçük kızın sesiymiş.

Bence beyin öğreniyor şok halinde tüm sesleri alıyor ve sınıflandırıyor.

İşyerindeki konuşmalar çok farklı. Gerçekçi sesler bunlar galiba…

Saat 17:15 civarında power one markalı piller bitti. eve gelip şarjlı bataryaya geçtim.

Comments on: "3. Gün" (2)

  1. Merhaba!
    Kız sesi cocuk sesi ince oldukları icin cabuk duyarsın. Ben halen bebek sesi cok alcak olsa bile kalabalıkta duyabiliorum.

    senin adına cok sevindim.
    Bol renkli sesler dileğimle!

  2. sultan said:

    merhaba ,bu kadar teknik ayrıntı ile anlatım insanda şüphe uyandırıyor.helede takılır takılmaz bukadar net ayırt edilmesi 3.gününüzde yaşadıklarınız benim 30.günümde yaşamayı hayel bile etmediklerim.Bu kokleardan fayda etmediğim anlamını taşımasın sonderece fayda ediyor çok mutluyum fakat bu sizdekı hız hayellerden bile hızlı:=)

Yorum bırakın